zondag 25 oktober 2009

Update!!!

Hoi,

Meer mensen vragen me steeds vaker; wanneer komt die nieuwe shit, wanneer gaan The Opposites weer knallen, waarom is het zo stil rondom jullie. Het is ondertussen ook al 2 jaar geleden dat we met een album kwamen maar het nieuwe matriaal komt eraan en snel ook... Volgens de plannig willen we onze Dubbelsolo plaat dit jaar nog uitbrengen en we doen onze best om dit te realiseren maar ik was toch ff vergeten dat een plaat afronden toch meer met zich mee brengt, BELIEVE ME dit wordt geen Dr. Dre Detox verhaal.

Ik kom net van opnames en ik zit nu in de auto onderweg naar de clipopnames van een nieuwe pokoe van Big2. Een paar dagen geleden hebben we ook een clip geschoten van een track van mijn Solo plaat, LEKKER BEZIG DUS!!!! Binnenkort weer harde clipjes op je beeldbuis.

Ondertussen ligt de basis van het nieuwe Opposites album ook al klaar. Zodra we helemaal klaar zijn met het afronden en uitbrengen van onze DubbelSolo plaat gaan we gelijk het Opposites album afronden.

Het heeft even mogen duren maar we hebben alles behalve stil gezeten....


LOVE Y'ALL

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Kan niet wachten!!!

Matthijs zei

LOVE YOU 2

Anoniem zei

bigup! kan zeker niet wachten, verwacht een nieuwe sound bij die dubbelplaat. Nieuw Opposites album moet weer ragge!

Nare Jongen zei

Ik ben zo benieuwd hiernaar he

rens.w zei

lekkker..!!!

Probz..!!



xxx