donderdag 25 september 2008

Op Volle Toeren

Het mag nog wel een keer gezegd worden...

Zaterdag begint Op Volle Toeren officieel in de Patronaat in Haarlem. Ik weet niet van jullie maar WIJ hebben er zin in! (SICKKK ZIN INNN) Zorg dat je erbij bent en koop optijd een kaartje!

We hebben de datums nog een keer voor je op een rijtje gezet:

Zaterdag 27 September
Patronaat, Haarlem

Donderdag 9 Oktober
Effenaar, Eindhoven

Vrijdag 10 Oktober
Oosterpoort, Groningen

Donderdag 16 Oktober
Paradiso, Amsterdam

Donderdag 23 Oktober
Watt, Rotterdam

Vrijdag 24 Oktober
Tivoli, Utrecht


Voor alle boekingen van de maand oktober kun je terecht in onze agenda!

*** Gister hebben wij te horen gekregen dat Jerry van the partysquad een ernstig ongeluk heeft gehad in Ibiza. Hij ligt nu in kritieke toestand in het ziekenhuis. Wij wensen hem & zijn familie sterkte en hopen dat ie er snel weer beter is! ***

1 opmerking:

Anoniem zei

zaterdag word hard hard hard super hard
ik heb er zo veel zin in toen in januari was al hard in patronaat toen mocht ik backstage was egt super vet aleen nu kan ik me nike's niet mee nemen want ze zijn kapot :p
maar zaterdag word leip